کلیپ بلاگ

کلیپ التماس های دهیار سنجر دزفول و بخاطر تعرض به دختر نوجوان


بعد از انتشار کلیپی در فضای مجازی با دستور دادستان عمومی و انقلاب دزفول، دهیار سنجر بخش مرکزی این شهرستان شناسایی و بازداشت شد.
روز گذشته کلیپی در فضای مجازی دست به دست شد که در آن شخصی به یک دختر نوجوانان که مخفیانه در حال فیلم گرفتن از او بود التماس می کند که آبرویش را نبرد و سکوت کند.
طبق گفته های دختر در این کلیپ که قصد شرکت در کلاس های خیاطی را داشته، گویا این شخص که از قضا دهیار روستا است، قصد تعرض به این نوجوان را داشته که با مقاومت، تهدید و هشیاری این دختر مواجه می شود؛ این دهیار از دختر نوجوان می خواهد که موضوع را با کسی بازگو نکند و در عوض جبران می کند.
در همین راستا پس از انتشار این کلیپ، موضوع در دست اقدام قضایی قرار گرفت و مشخص شد این فرد دهیار روستای سنجر دزفول است.
در همین راستا منصور محمدی خباز دادستان عمومی و انقلاب دزفول با تایید این خبر اظهار کرد: این دهیار براساس شواهد و کلیپ منتشر شده در فضای مجازی بازداشت شده و پس از تشکیل پرونده، با قرار قانونی روانه زندان شد.
همچنین سرپرست فرمانداری ویژه دزفول در این رابطه اظهار کرد: این موضوع درحال پیگیری است و منتظر گزارش نهایی هستیم.
محمد حیدری بیان کرد: شوراها وظیفه نظارت بر عملکرد دهیاری ها را دارند، اعضای شورا براساس اعتماد و رای مردم انتخاب شده اند و وظیفه نظارت بر عملکرد درست دهیاران را دارند لذا باید نسبت به چنین اقداماتی پاسخگو باشند.
**منبع: https://www.borna.news/fa/tiny/news-894992 **

****
دهیار روستای سنجر دزفول،کلیپ دهیار سنجر دزفول،دهیار سنجر دزفول،دهیار سنجر،فیلم دهیار سنجر دزفول،دهیار دزفول،تجاوز،دادستان ، نوجوان ، دستگیری،دختر ، تعرض،دهیار دزفولی ، روستا سنجر،

تایید شده : 0 نظر / در حال بررسی : 0 نظر / مجموع : 0 نظر