کلیپ بلاگ

تیکه و شوخی طناز طباطبایی و بازیگر نوجوان «خورشید» در نشست خبری جشنواره فجر


نشست خبری فیلم #خورشید به کارگردانی #مجید_مجیدی در سی و هشتمین #جشنواره_فجر98 برگزار گردید
چندي پيش بود که عوامل توليد فيلم سينمايي «خورشيد» با انتشار فراخواني اعلام کردند نياز به يک نوجوان براي ايفاي نقش اصلي اين فيلم سينمايي را دارند که متعاقب با آن مشخص شد مجيد مجيدي قصد دارد دهمين فيلم سينمايي خود را در چندماه آينده جلوي دوربين ببرد.

مجيدي بعد از پروژه عظيم «محمد رسول‌الله (ص)» اين‌بار به سراغ فيلمي با موضوع کودکان کار رفته است و عمده نقش‌هاي فيلم جديدش را کودکان ايفا مي‌کنند. فيلمنامه «خورشيد» را مجيد مجيدي با همراهي نيما جاويدي نوشته است؛ فيلمساز جواني که سال قبل فيلم تحسين شده «سرخپوست» را در ويترين جشنواره فجر داشت.

گفته مي‌شود مراحل ساخت اين فيلم سينمايي که اتفاقاً مجيد مجيدي دوست داشت آن را در سکوت خبري بسازد، تمام نشده است اما با قرارگيري اين فيلم در فهرست آثار سوداي سيمرغ گروه در چند روز باقي مانده به کارهايشان سرعت بيشتري مي‌دهند.

مجيد مجيدي يادآور فيلم‌هاي «بچه‌هاي آسمان»، «رنگ خدا»، «آواز گنجشک ها» و… است که اتفاقاً کودکان هميشه در آثارش نقش محوري را داشته‌اند.

سرمايه‌گذاري فيلم سينمايي «خورشيد» را مجيد مجيدي و اميربنان برعهده دارند. در اين فيلم جواد عزتي نقش اصلي را ايفا کرده است.

تایید شده : 0 نظر / در حال بررسی : 0 نظر / مجموع : 0 نظر