کلیپ بلاگ

آخرین فیلم هانی کرده قبل از دعوا و قتل / جزئیات حمله به هانی کرده


طبق ویدئویی که در فضای مجازی در حال انتشار است، هانی کُرده با حمله 6 نفر با چاقو کشته شد. اما در حال حاضر وضعیت او وخیم اعلام شده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

**پای قتل وحید مرادی در میان است / هانی کُرده، گنده لاتِ تهران کشته شد؟ / جزئیات حمله به هانی کرده**

ساعت ۱۰ شب دوشنبه هانی و مرد دیگری داخل یک خودروی پژو ۲۰۶ در حال خوردن آبمیوه بودند که راکبان دو موتورسیکلت در مقابل آن توقف کرده و با چاقو و قمه به سمت هانی حمله کرده و او را به شدت مجروح کردند.

بر اساس گزارشها عابران که شاهد این درگیری بودند با پلیس و اورژانس تماس گرفته و موضوع را خبر دادند که قبل از حضور ماموران کلانتری ضاربان از محل گریختند. هانی کرده توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد که پزشکان تلاش برای نجات جان او را آغاز کردند.

ساعتی پیش ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود که فرد تصویربردار مدعی شده بود هانی کرده در حمله شش نفر با سلاح سرد کشته شده است.

در حال حاضر وضعیت او وخیم اعلام شده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران با تائید این موضوع اعلام کرد؛ تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این درگیری ادامه دارد.

هانی کرده از اراذل و اوباش سطح یک کشور است و بعد از ماجرای قتل وحید مرادی در زندان شایعاتی مطرح شد که که او دستور قتل وحید مرادی را صادر کرده بود، اما تحقیقات پلیسی این خبر را تکذیب کرد.

او که پیش از این به دلیل قتل مهدی سیاه مورد اتهام قرار گرفت، با قتل وحید مرادی جنجال آفرین شد.

تایید شده : 0 نظر / در حال بررسی : 0 نظر / مجموع : 0 نظر